HiRes

Ga mee in de flow: gebruik ecologische producten

Bij Leoprinting bestelt u originele ecologische producten, bedrukt met uw bedrijfsnaam en/of bedrijfslogo. Geef uw relaties of personeel een verantwoord geschenk en breng meteen uw bedrijf op moderne wijze onder de aandacht. De milieuvriendelijke producten zoals pennen, kalenders, schrijfblokken en zelfs USB’s zijn een goed alternatief voor de standaard kantoorartikelen. Bij Leoprinting kan u deze producten […]

Lees meer

Nature_Classic2

Gebruik speciale covermaterialen voor notitieboeken welke écht opvallen

Kies een materiaal dat bij uw bedrijfsboodschap past en laat deze bedrukken met uw logo. Een nature-look voor een creatieve ideeën, een linnen cover voor een huiselijk notitieboek of een verantwoorde omslag van gerecycled leer. Alle covermaterialen zijn verkrijgbaar in diverse formaten en kleuren. Geef uw merk of product meer zichtbaarheid door te kiezen voor […]

Lees meer

10628322_1458032154487098_3776962056330020811_n

De nieuwste trend: notitieboeken met letters

Bij Leoprinting zijn wij altijd op zoek naar de nieuwste trends. Deze week breng ik u een nieuw concept, notitieboeken met letters onder de aandacht. Vrolijke opvallende boeken van Personalife. Deze boeken kunnen wij voor u voorzien van een logo, een naam of wat u maar bedenkt, wij gaan het voor u realiseren! De Personalife serie bestaat […]

Lees meer

work-place

De Post-it is opnieuw uitgevonden: Magnetic Notes

Bij Leoprinting zijn wij altijd op zoek naar de nieuwste producten, ontwikkelingen en trends. Nieuw in ons assortiment zijn nu de Magnetic Notes! Deze zijn het alternatief voor de traditionele zelfklevende memo’s doordat het papier geen lijmlaag bevat maar statisch geladen is. Ze zijn het beste voor het maken van notities en herinneringen, het achterlaten van […]

Lees meer

FOR DUMMIES

Drukwerk bestanden maken 4 dummies

Bij Leoprinting staat de studio paraat om u te helpen bij het druk klaar maken van drukwerk bestanden. Soms lukt het niet omdat essentiële informatie ontbreekt of het is niet om te zetten. Daarom hier enkele tips voor het aanleveren van drukwerk bestanden zonder dat we het voor u ingewikkeld maken. CMYK of RGB CMYK – Staat voor cyaan, magenta, geel en […]

Lees meer

Workers At Desks In Busy Creative Office

Indesign: digitaal werkpaard voor de zware drukwerk documenten

Al eerder heb ik een blog geschreven over Adobe Photoshop en Adobe Illustrator. Nu is Adobe Indesign aan de beurt. Indesign is het meest gebruikte DTP (desk top publishing) programma. Vroeger… Desktoppublishing begon in 1985 met het samenvoegen van Aldus Pagemaker (later verworven door Adobe), de Apple Macintosh, en de Apple LaserWriter, voor $ 7000 […]

Lees meer

H0CDA5VZFS

De stijl van een Lamborghini: Ciak Notitieboek in Italiaans design

Ciak Notitieboek: modern en stijlvol Notitieboeken zijn populair. De klassieke uitstraling gekoppeld aan de historie van deze notitieboeken spreekt veel van onze klanten aan. Omdat er vragen waren van onze klanten naar een notitieboek met een modernere uitstraling, zijn wij op zoek gegaan en hebben een een producent gevonden van een strak notitieboek met nét als […]

Lees meer

iStock_000002195262XLarge

Wees eens anders dan de anderen: ga differentiëren

Het is of het een of het ander. Of u biedt een product of dienst aan waarvan u kunt zeggen dat het anders is, of u heeft weinig in handen. Het heeft in onze razendsnel veranderende wereld geen zin een product uit te vinden en op de markt te brengen en vervolgens met de armen […]

Lees meer

UM62EOZSRC-2

Huisstijl ontwikkelen, hoe doe je dat?

Als je huisstijl letterlijk neemt als in ‘stijl van het huis’ kan je er aan aflezen dat het om de gehele presentatie van je bedrijf gaat. Een huisstijl bestaat namelijk uit drie elementen: design, communicatie en gedrag. Hoe kom je tot een goede visuele identiteit? En wat komt er kijken bij het ontwikkelen van een […]

Lees meer

KLM-Communicatiestrategie-Cor-Hospes

Merkbeleving, een kijkje in de keuken van de KLM

KLM zit in Nederland bij de absolute top als het gaat om het vergroten van de merkbeleving via social media. Ze weten iedereen telkens weer te imponeren met mooie stunts en hun webcare is een inspiratie voor de grootste bedrijven van de wereld. Steeds weer weet de KLM een verrassende grootse beleving neer te zetten. Je kunt er […]

Lees meer