Dyson

In 1978 raakte James Dyson gefrustreerd door de afnemende prestatie van zijn stofzuiger. Hij vroeg zich af of een stofzuiger ook zou werken op basis van centrifugaal krachten. 5 jaar en 5127 prototypes later had hij ’s werelds eerste zakloze stofzuiger uitgevonden.   Hedendaags is Dyson overal ter wereld te vinden. Dyson is uitgegroeid tot een internationaal technologiebedrijf dat producten als stofzuigers, haarverzorging, luchtbehandeling, verlichting en handdrogers produceert. Dankzij ruim 1000 ingenieurs staat Dyson niet stil en komen steeds weer met meer inventiviteit.   Een notitieboek met reclamevellen geeft een beleving die het bedrijf verdient. Op deze manier worden klanten omgezet in fans en ambassadeurs. Dyson zet deze notitieboeken met reclame pagina's in voor zowel intern als extern gebruik.Dyson - Technology for business

Dyson


Ontdek meer succesverhalen

Cartier

Cartier

Bekijk Case

Cartier

Wie denkt aan luxe, klasse en grandeur, denkt aan Cartier. Dit iconische merk onderscheidt zich...

Company Loyalty
ENGIE Nederland

ENGIE Nederland

Bekijk Case

ENGIE Nederland

De energietransitie in Nederland is in volle gang en daarin speelt ENGIE een actieve en...

Customer Loyalty
Miele

Miele

Bekijk Case

Miele

Op verzoek van de Duitse marktleider hebben wij een feestelijk personeelspakket samengesteld voor...

Company Loyalty

Persoonlijk advies

Hulp nodig bij een aanvraag, bestelling of een andere vraag? We helpen je graag op weg!

Blijf op de hoogte en schrijf je in voor onze nieuwsbrief