Gradient

“Met het oog op een duurzame klantrelatie, zochten we contact met Leoprinting voor goede ideeën voor een passend en uniek relatiegeschenk”, vertelt Peter Koonen, founder van Gradient.

Customer Loyalty
Gradient

Daar zit muziek in! 

Iedereen wordt blij van een cadeautje, een leuke attentie of een handige gadget. Helemaal als je jouw klanten verrast met een persoonlijke blijk van waardering. Zomaar, omdat je zichtbaar wilt maken hoe belangrijk een relatie voor jou is. Hoe persoonlijker een geschenk, hoe krachtiger jouw boodschap overkomt. ‘Customer Loyalty’ daar zit muziek in, vindt ook Gradient. De digitale marketingspecialist koos voor een vrolijke noot om bestaande klanten te bedanken voor het vertrouwen.


Duurzame relaties en duurzame groei

Gradient legt zich volledig toe op de customer experience van B2B-klanten voor het boeken van resultaten. Vaak een intensief project met een net zo intensieve samenwerking. “Met het oog op een duurzame klantrelatie, zochten we contact met Leoprinting voor goede ideeën voor een passend en uniek relatiegeschenk”, vertelt Peter Koonen, founder van Gradient. “Al snel ontstond het idee om klanten een gepersonaliseerde JBL-speaker cadeau te doen.”


Unieke Gradient-vibes

Met dit geschenk – verstuurd met een gepersonaliseerde kaart – wil Gradient aantonen dat het de relatie met haar klanten waardeert. “Het is een stukje geven en nemen, waarbij voor ons loyaliteit altijd voorop staat.” Als succesvol marketingbureau had Gradient nog een verrassing voor de ontvangers van de JBL-speaker: een Gradient-afspeellijst, die maandelijks wordt aangevuld met nieuwe nummers. “Zo brengen we de Gradient-vibes echt over bij de klant.”


Ook op zoek naar een persoonlijke blijk van waardering?

Een relatiegeschenk is veel meer dan een cadeautje. Deze persoonlijke touch draagt bij aan het versterken van de relatie en het vertrouwen. Wil jij jouw relaties, klanten of bezoekers een persoonlijke blijk van waardering geven? Leoprinting is gespecialiseerd in het ontwikkelen van de perfecte giveaway. Om te bedanken. Om te herinneren. Op elke manier, maar vooral jouw manier. We komen graag met je in contact om de mogelijkheden voor het ideale relatiegeschenk te bespreken.


Ontdek meer succesverhalen

Cartier

Cartier

Bekijk Case

Cartier

Wie denkt aan luxe, klasse en grandeur, denkt aan Cartier. Dit iconische merk onderscheidt zich...

Customer Loyalty
ENGIE Nederland

ENGIE Nederland

Bekijk Case

ENGIE Nederland

De energietransitie in Nederland is in volle gang en daarin speelt ENGIE een actieve en...

Customer Loyalty
Miele

Miele

Bekijk Case

Miele

Op verzoek van de Duitse marktleider hebben wij een feestelijk personeelspakket samengesteld voor...

Company Loyalty

Persoonlijk advies

Hulp nodig bij een aanvraag, bestelling of een andere vraag? We helpen je graag op weg!

Blijf op de hoogte en schrijf je in voor onze nieuwsbrief