Hotel Okura

Okura Hotels & Resorts werd op gericht als groep van 7 hotels waar het bieden van de beste accommodatie, cuisine en service de uitgangspunten voor de hotels vormden. In de daaropvolgende jaren breidde de keten zich al snel uit. Inmiddels heeft Okura Hotels & Resorts een netwerk opgebouwd van 25 hotels binnen en buiten Japan. Het Hotel Okura Amsterdam was het eerste Europese hotel van de Okura-hotelketen, het luxe 5-sterren hotel beschikt 300 kamers en maar liefst 4 restaurants, allen bekroond door Michelin. Notitieboeken zijn voor personeelsleden van Okura een handig hulpmiddel. Deze LeoBooks Classic geven Okura mede dankzij de fijne blindpreeg op de zwart kunstlederen omslag extra merkwaarde.

Hotel Okura


Ontdek meer succesverhalen

Cartier

Cartier

Bekijk Case

Cartier

Wie denkt aan luxe, klasse en grandeur, denkt aan Cartier. Dit iconische merk onderscheidt zich...

Customer Loyalty
ENGIE Nederland

ENGIE Nederland

Bekijk Case

ENGIE Nederland

De energietransitie in Nederland is in volle gang en daarin speelt ENGIE een actieve en...

Customer Loyalty
Miele

Miele

Bekijk Case

Miele

Op verzoek van de Duitse marktleider hebben wij een feestelijk personeelspakket samengesteld voor...

Company Loyalty

Persoonlijk advies

Hulp nodig bij een aanvraag, bestelling of een andere vraag? We helpen je graag op weg!

Blijf op de hoogte en schrijf je in voor onze nieuwsbrief