Lidl

De van origine Duitse supermarktketen Lidl is inmiddels actief in een groot deel van Europa, met zo'n 10.000 winkels in meer dan 23 landen. Lidl heeft in de loop der jaren gewerkt aan de uitstraling en staat bekend om zijn uitspraak ‘De hoogste kwaliteit voor de laagste prijs’.   Twee keer per jaar start de Lidl een 18 maanden durende traineeship voor afgestudeerde studenten in vakgebieden als: Inkoop, Marketing, Finance en IT. Via het traineeship worden toekomstige topmanagers grootgebracht die meebouwen aan de toekomst van Lidl.   Deze Hardcover Notitieboeken met full colour bedrukking ondersteunen de Lidl Traineeship deelnemers voor het maken van notities.  

Lidl


Ontdek meer succesverhalen

Van der Valk

Van der Valk

Bekijk Case

Van der Valk

Een zorgeloze overnachting begint met het gevoel van thuis. Samen met Van der Valk Hotels bezorgt...

Corporate Identity
The 52 Drop Project

The 52 Drop Project

Bekijk Case

The 52 Drop Project

Design ontmoet design. Voor The 52 Drop Project ontwikkelde Leoprinting een unieke klantervaring,...

Brand Awareness
Kuehne+Nagel

Kuehne+Nagel

Bekijk Case

Kuehne+Nagel

Het vastberaden verbinden van mens en product. Kuehne+Nagel stuurt al meer dan een eeuw de...

Corporate Identity

Persoonlijk advies

Hulp nodig bij een aanvraag, bestelling of een andere vraag? We helpen je graag op weg!

Blijf op de hoogte en schrijf je in voor onze nieuwsbrief