Lidl

De van origine Duitse supermarktketen Lidl is inmiddels actief in een groot deel van Europa, met zo'n 10.000 winkels in meer dan 23 landen. Lidl heeft in de loop der jaren gewerkt aan de uitstraling en staat bekend om zijn uitspraak ‘De hoogste kwaliteit voor de laagste prijs’.   Twee keer per jaar start de Lidl een 18 maanden durende traineeship voor afgestudeerde studenten in vakgebieden als: Inkoop, Marketing, Finance en IT. Via het traineeship worden toekomstige topmanagers grootgebracht die meebouwen aan de toekomst van Lidl.   Deze Hardcover Notitieboeken met full colour bedrukking ondersteunen de Lidl Traineeship deelnemers voor het maken van notities.  

Lidl


Ontdek meer succesverhalen

Cartier

Cartier

Bekijk Case

Cartier

Wie denkt aan luxe, klasse en grandeur, denkt aan Cartier. Dit iconische merk onderscheidt zich...

Customer Loyalty
ENGIE Nederland

ENGIE Nederland

Bekijk Case

ENGIE Nederland

De energietransitie in Nederland is in volle gang en daarin speelt ENGIE een actieve en...

Customer Loyalty
Miele

Miele

Bekijk Case

Miele

Op verzoek van de Duitse marktleider hebben wij een feestelijk personeelspakket samengesteld voor...

Company Loyalty

Persoonlijk advies

Hulp nodig bij een aanvraag, bestelling of een andere vraag? We helpen je graag op weg!

Blijf op de hoogte en schrijf je in voor onze nieuwsbrief