NCC 2018 - Making A Difference!

Sinds de eerste editie in 2006 is Het Nederlands Contactlens Congres (NCC) inmiddels uitgegroeid tot het grootste contactlenscongres in Europa met meer dan 1800 deelnemers uit meer dan 20 landen. Het evenement heeft als doel de contactlens in de breedste zin van het woord centraal te laten staan tijdens een tweedaags congres waar educatie, innovatie, nieuws en ontwikkelingen en netwerken centraal staan. Op zondag 11 en maandag 12 maart vond alweer het zevende NCC plaats met als thema 'Making A Difference'. Dit werd een groot succes mede dankzij 1500 bezoekers per dag, 26 exposanten, 68 (inter)nationale sprekers, 15 poster en 33 paper presentaties. Leoprinting heeft de organisatie van het NCC ondersteunt door het verzorgen van Notitieboeken, bijbehorende Pennen en functionele Lanyards insteekhoezen. Deze combinatie is als welkomstgeschenk bij aankomst uitgedeeld aan de bezoekers en exposanten van NCC 2018. 

NCC 2018 - Making A Difference!


Ontdek meer succesverhalen

Cartier

Cartier

Bekijk Case

Cartier

Wie denkt aan luxe, klasse en grandeur, denkt aan Cartier. Dit iconische merk onderscheidt zich...

Customer Loyalty
ENGIE Nederland

ENGIE Nederland

Bekijk Case

ENGIE Nederland

De energietransitie in Nederland is in volle gang en daarin speelt ENGIE een actieve en...

Customer Loyalty
Miele

Miele

Bekijk Case

Miele

Op verzoek van de Duitse marktleider hebben wij een feestelijk personeelspakket samengesteld voor...

Company Loyalty

Persoonlijk advies

Hulp nodig bij een aanvraag, bestelling of een andere vraag? We helpen je graag op weg!

Blijf op de hoogte en schrijf je in voor onze nieuwsbrief